V srpnu se Česká pošta zbarví duhou

27.07.2021 15:53

Česká pošta je hrdá na to, že může být strategickým partnerem festivalu Prague Pride, jehož letošním tématem je coming out.

V srpnu se Česká pošta zbarví duhou
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Festival se v Praze uskuteční v týdnu od 2. do 8. srpna. Své přesvědčení, že nezáleží na tom, jaký kdo je, ale všichni jsme si rovni, při té příležitosti Pošta podpoří například duhovým logem na sociálních sítích, speciálním rámečkem Pohlednice Online či limitovanou edicí duhového balíku.

Právě již zmíněný duhový balík Pošta představila bannerem na svém webu a zahájila aktivity, jimiž doloží, že přistupuje ke všem lidem stejně, bez ohledu na jejich orientaci či identitu. Celý srpen pak bude sociální sítě České pošty provázet její duhové logo, které společně s podporou Prague Pride potvrdí zajištění rovnosti na pracovišti pro zaměstnance LGBT menšin, jelikož je Pošta prvním státním podnikem, který se připojil k iniciativě Pride Business Forum.

Duhový balík bude během Prague Pride k dispozici na 400 největších poštách a klienti jej získají při nákupu jiných kartonových obalů. Na vybraných akcích festivalu bude balík rovněž k dispozici.

Nejen pro účastníky festivalu bude v jeho průběhu v aplikaci Pohlednice Online k dispozici speciální rámeček, s jehož využitím budou moci poslat pozdrav přátelům a blízkým z některé ze sta akcí festivalu.

Česká pošta patří mezi největší zaměstnavatele v České republice a od 2. února je členem výše uvedené české platformy Pride Business Forum, která se snaží o rozvoj osobního potenciálu všech zaměstnanců, bez ohledu na jejich individuální odlišnosti.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Uzávěrka 10. ročníku soutěže „Vím proč“ se blíží

13:04 ČEZ: Uzávěrka 10. ročníku soutěže „Vím proč“ se blíží

Už jen necelý měsíc mohou žáci základních a středních škol posílat videa do soutěže „Vím proč“ o nej…