Festival se v Praze uskuteční v týdnu od 2. do 8. srpna. Své přesvědčení, že nezáleží na tom, jaký kdo je, ale všichni jsme si rovni, při té příležitosti Pošta podpoří například duhovým logem na sociálních sítích, speciálním rámečkem Pohlednice Online či limitovanou edicí duhového balíku.
Právě již zmíněný duhový balík Pošta představila bannerem na svém webu a zahájila aktivity, jimiž doloží, že přistupuje ke všem lidem stejně, bez ohledu na jejich orientaci či identitu. Celý srpen pak bude sociální sítě České pošty provázet její duhové logo, které společně s podporou Prague Pride potvrdí zajištění rovnosti na pracovišti pro zaměstnance LGBT menšin, jelikož je Pošta prvním státním podnikem, který se připojil k iniciativě Pride Business Forum.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Česká pošta , festival , TZ , LGBT
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
ČEZ letos zprovoznil už 74 nových stanic, v síti jich je momentálně celkem 916. Výstavbu táhnou ultr…
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života