Vaše nároky.cz: Oklamaní spotřebitelé už se nemusejí bát o své peníze

10.08.2013 18:32 | Zprávy

Na českém trhu funguje od jara letošního roku společnost, která dokáže zajistit finanční kompenzaci, aniž by to klienta předem stálo jedinou korunu. Brněnská firma Vaše nároky.cz tak chce zákazníky povzbuzovat k odvaze a obchodníky učit pokoře.

Vaše nároky.cz: Oklamaní spotřebitelé už se nemusejí bát o své peníze
Foto: Hans Štembera
Popisek: Tisícovka

Právě těm, kdo sami nemají sílu nebo prostředky na to, aby si jako spotřebitelé ve všech oblastech života vybojovali, na co mají právo, pomáhá již pátý měsíc brněnská společnost Vaše nároky.cz. Jako první soukromá firma v České republice nabízí lidem šanci získat zpět jejich peníze bez zbytečného papírování, stresu a především bez nákladů předem.

„Strach občanů postavit se větším protivníkům v podobě obchodníků, institucí či státu mnohdy vede k tomu, že těmto organizacím prochází nekalá a neférová jednání a lidé tak často přicházejí o svůj finanční nárok. My jsme tu proto, abychom stáli za poškozenými občany a vyřešili záležitosti v jejich prospěch. A to od samotného počátku až do konečného finančního vyrovnání,“ řekl ředitel společnosti Vaše nároky.cz Roman Mikluš.

Firma nabízí pomoc lidem, kteří se dostali do potíží v mnoha oblastech života. Od bydlení, přes zdravotnictví, výstavbu domů, pracovněprávní vztahy, nákupy až po cestování. Na internetových stránkách www.vasenaroky.cz najdou rady například ti, kterým aerolinky zrušily let, zákazníci, kteří podlehli klamavé reklamě na internetu či při reklamních akcích a zájezdech, nebo zaměstnanci, kteří dostali výpověď bez odstupného. Ti, kdo se odhodlají bránit, nemusejí udělat nic víc, než zavolat na telefonní číslo 530 514 514 nebo se zaregistrovat prostřednictvím webových stránek firmy. Svůj případ popíší vyškolenému operátorovi a  předají nezbytné dokumenty. O zbytek se postará firemní tým a spolupracující advokáti.

„Díky moderním technologiím a postupům klient vyřídí všechno z pohodlí domova. Za splněnou službu považujeme zaplacený finanční nárok na jeho osobním účtu. Naším cílem je zajistit mu co nejvyšší finanční odškodnění, protože až od něj se odvíjí naše odměna,“ vysvětlil ředitel firmy Roman Mikluš. Společnost si účtuje pět až pětadvacet procent z vymožené částky, záleží na výši požadovaného odškodnění a složitosti případu. Dopředu klient neplatí nic - poštovné, telefonní hovory, vypracování stanoviska advokáta či případné žaloby vůči protistraně hradí společnost Vaše nároky.cz. Pokud klient prohraje a jeho nárok tak není vymožen, nenárokuje si společnost nic. Právě tím se liší od většiny standardně poskytovaných služeb v této oblasti.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zoo Zlín slaví chovatelský úspěch

19:28 Zoo Zlín slaví chovatelský úspěch

Zlínská zoo slaví chovatelský úspěch světového významu. Jaguáří pár, pětiletá samice Yuna a tříletý …