Kdo na nabídku nezareaguje hned v okamžiku jejího zveřejnění, může navíc skončit v pořadníku. Bez záruky, že se na něj v nové etapě vybraného bytového projektu vůbec dostane.
„Největší zájem je vždy o menší byty, které jsou cenově dostupnější, v prvních dnech po zahájení prodeje obvykle převýší nabídku,“ říká Šárka Kloučková z obchodního oddělení pražské developerské společnosti M&K Real Estate.
„Jsme nuceni vytvářet pořadníky, ve kterých evidujeme až devět zájemců,“ popisuje Kloučková. Každý z nich má obvykle tři dny na to, aby si ujasnil možnosti financování a další nezbytné věci. „V té době se ukáže, jestli zájemce vůbec dosáhne na hypotéku, případně zda by pro něj nebyla příliš velkou zátěží do budoucna,“ upřesňuje Kloučková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva