
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
V druhé polovině června skončila výchovně vzdělávací soutěž „I love kohoutková", organizovaná společnostmi skupiny Veolia Voda. Do soutěže, která byla určena studentům středních škol ve věku 15 - 20 let, se zaregistrovalo na 50 kolektivů. Úkol zněl následovně: vytvořit krátké video, ve kterém soutěžící vyjádří svůj pozitivní vztah ke kohoutkové vodě a zároveň se zamyslí nad tím, proč je dobré pít vodu z kohoutku.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Je pravda, že v pracovní době jezdíte na dovolené, k cestám používáte diplomatický pas a jezdíte tam tak ke všemu za naše peníze?
Veřejný průzkum trhu uskutečněný na počátku roku 2025 Generálním finančním ředitelstvím (GFŘ) pokroč…