Pro ombudsmanku je to jedna z nejdůležitějších skupin lidí, na jejichž problémy se zaměřuje. Neřeší jen potíže jednotlivců, ale zaměřuje se i na zlepšování kvality služeb a na dobré zacházení se seniory v zařízeních sociálních služeb a rovněž na rovné zacházení nejen se seniory, ale i s těmi, kdo o své blízké v seniorském věku pečují.
Senioři velmi často nedokážou svá práva hájit sami a potřebují pomoc. Tu jim vždy účinně poskytoval ombudsman:
V uplynulých 10 letech se na ombudsmana obrátilo s žádostí o pomoc 29 160 lidí ve věku nad 60 let.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva