„ManagementMania je globální projekt, je myšlena jako konkurence LinkedInu, s tím rozdílem, že chceme podporovat dobrou reputaci, kvalitní podnikání, tedy reference – pokud někdo poskytuje dobré služby, aby to mohl uplatnit. Je to takový business networking v neosobním smyslu slova,“ popisuje David Melichar projekt, který jej momentálně stoprocentně vytěžuje.
Kromě toho Melichar patří k hlavním průkopníkům business networkingu v České republice. Češi podle něj zatím s business networkingem neumějí pracovat. Naučit je to chce na akci s názvem Plzeňský business kotel, kterou plánuje na začátek příštího roku.
„Je to jedna z možností, jak shánět kontakty, obchodní příležitosti, partnery. Zkrátka taková alternativa k reklamě a inzerci, jak běžně probíhá,“ nachází D. Melichar výstižnou paralelu.
Více než 16 let se věnuje strategickému řízení, organizačnímu, procesnímu a výkonnostnímu řízení. Specializuje se na řízení na bázi služeb, kde se zařadil mezi hlavní průkopníky toho směru v České republice. A právem se označuje za vizionáře.
„Vizionářství to ale není v tom smyslu, že bych byl schopen předvídat, co se stane třeba v politice. Spíš že jsem schopen dohlížet za dva rohy dál, co se týče businessu. Třeba budovat něco, co v tuhle chvíli úplně nedává smysl, ale bude dávat smysl za půl roku nebo za rok,“ říká David Melichar v rozhovoru pro portál Ekonomika.cz.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva