Výtěžek ze sbírky JCDecaux putuje k potřebným

30.08.2015 21:44

Trika, košile, kabáty i boty přinášely stovky Pražanů na zastávky MHD, aby je věnovaly Armádě spásy. Celkem se vybralo zhruba 1,5 tuny textilu, mezi kterým nechybělo ani tolik potřebné zimní oblečení včetně šál, rukavic i čepic. Dvoudenní sbírková charitativní akce společnosti JCDecaux v ulicích Prahy se shledala s velkým ohlasem a zájmem ze strany veřejnosti.

Výtěžek ze sbírky JCDecaux putuje k potřebným
Foto: jcdecaux.cz
Popisek: JCDecaux - logo

Vybraný textil, který lidé odevzdávali zaměstnancům společnosti JCDecaux na vybraných zastávkách, i finanční příspěvek předali Armádě spásy zástupci společnosti. „Opravdu nás těší, že se lidé zapojili v tak hojném počtu a děkujeme všem, kteří naši akci podpořili. Podařilo se nám nasbíraným textilem naplnit 16 našich servisních vozů. A jak jsme avizovali před akcí, připojujeme k materiálním darům také finanční příspěvek, “ říká k akci Pavel Slabý, ředitel společnosti JCDecaux, který slíbil, že za každý vůz, který se podaří naplnit dary, věnuje společnost Armádě spásy 2 500 Kč. Celkový výtěžek tedy činí 40 000 Kč.

Předání výtěžku z akce proběhlo v Centru sociálních služeb Bohuslava Bureše v pražských Holešovicích, kde šek z rukou Kamily Mortimer, obchodní ředitelky a Tomáše Tenzera, technického ředitele společnosti JCDecaux, přebrali za účasti radní Ireny Ropkové, která nad akcí převzala záštitu, zástupci Armády spásy Miloslav Pípal, oblastní ředitel a Hana Kučerová, provozní vedoucí centra.

„Ráda bych jménem hlavního města poděkovala všem Pražanům, kteří se do akce zapojili a podpořili dobrou věc a stejně tak i samotným organizátorům. Velmi si takové podpory vážíme a budeme rádi, pokud takových akcí bude přibývat,“ říká Irena Ropková, radní hlavního města pro školství a sociální politiku.

Akce, o které informovali především plakáty v ulicích Prahy, probíhala na pěti vybraných zastávkách MHD, kam mohli lidé přinášet oblečení a další nepotřebný textil, který od nich přebrali zaměstnanci firmy JCDecaux. Společnost plánuje do budoucna na tento pilotní sbírkový projekt navázat a rozšířit spolupráci i s dalšími organizacemi, které se věnují dobročinné a neziskové činnosti.

Společnost JCDecaux je světovým lídrem v oblasti venkovní reklamy a spolehlivým partnerem více než 3700 měst po celém světě, ve kterých buduje a spravuje městský mobiliář. Od roku 1994 provozuje městský mobiliář v Praze a zajišťuje kvalitní služby jako je výstavba a údržba zastávek MHD, odpadkových košů a veřejných toalet. V mnoha světových metropolích provozuje také samoobslužný systém jízdních kol. Letos společnost oslavila 50 let své existence.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

10:04 DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

Pro budovanou linku D a automatizaci stávající linky C Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) plánuje na…