Zákaznické centrum ČD Cargo

06.01.2016 10:39 | Zprávy

1.ledna 2016 zahájilo svoji činnost zákaznické centrum ČD Cargo.

Zákaznické centrum ČD Cargo
Foto: red
Popisek: ČD Cargo

Důvodů ke zřízení tohoto specializovaného pracoviště bylo několik, zejména však potřeba změny způsobu komunikace se zákazníky. V loňském roce ovlivňovala provoz ve velké míře výluková činnost, výrazně také stoupl počet vlaků, které nejedou v plánované kapacitě. Nové pracoviště by v návaznosti na tyto skutečnosti mělo skloubit požadavky zákazníků s možnostmi ČD Cargo, zlepšit informovanost zákazníků o průběhu přeprav a v blízké budoucnosti se tak stát hlavním komunikačním kanálem pro zákazníky.

Ing. Brigita Břenková (železo, černé uhlí)
Brigita.Brenkova@cdcargo.cz Tel.: +420 724 892 107

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Eva Decroix, Ph.D., MBA byl položen dotaz

Proč přijímat něco, co je k ničemu?

Pokud vím, i vy jste jste pak byli proti migračnímu paktu, i když za připojením k němu paradoxně stojíte také vy. I teď tvrdíte, že je nutné ho změnit a vylepšit. Proč by to nemělo jít potom, co ho odmítneme? Nebo v EU to tak funguje, že když něco odmítnete, máte smůlu a můžete jen šoupat nohama?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo dopravy: Denně řidiči vyplní kolem 70 formulářů aplikace Bouračka

16:13 Ministerstvo dopravy: Denně řidiči vyplní kolem 70 formulářů aplikace Bouračka

Projekt České kanceláře pojistitelů Bouračka.cz od léta přináší možnost vyřešit drobné dopravní neho…