Zákaznický servis Skupiny ČEZ je jeden z nejlepších na světě

17.11.2015 19:51 | Zprávy

Skupina ČEZ získala dvě stříbrné medaile a jednu zlatou v mezinárodní soutěži nejlepších kontaktních center, kterou již po desáté uspořádala kanadská asociace Contact Center World. Vítězové byli vyhlášeni 5. listopadu na závěr světové konference kontaktních center v Las Vegas.

Zákaznický servis Skupiny ČEZ je jeden z nejlepších na světě
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Zkvalitňování zákaznického zážitku je pro nás na prvním místě, proto neustále přicházíme s novými opatřeními. A velká část z nich se týká právě zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je zkrácení hlasové provolby na zákaznické lince, vylepšení mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, rozšíření platebních nástrojů a poradenských služeb nebo wifi a káva zdarma na našich zákaznických centrech,“ uvedl Aleš Kubík, generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby. S cílem přiblížit se zákazníkům otevřela společnost již také dva ČEZ Pointy v nákupních centrech v Liberci a v Hradci Králové.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Šedá ekonomika

Jak jste s šedou ekonomikou bojovali vy nebo to nepovažujete za něco, co je třeba řešit? A k tomu komplikování života podnikatelů, nemyslíte, že hlavně pro ty menší podnikatele byla dost rána pod pás, když jste jim zrovna Vy zvýšili odvody, a to dost drasticky? Podpoříte teď ANO, které je chce sníži...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Růst české ekonomiky vlivem aktivní bilance zahraničního obchodu zrychlil

11:27 ČSÚ: Růst české ekonomiky vlivem aktivní bilance zahraničního obchodu zrychlil

Posílení tempa růstu české ekonomiky ve 3. čtvrtletí 2025 ovlivnila především aktivní bilance zahran…