Zákaznický servis Skupiny ČEZ je jeden z nejlepších na světě

17.11.2015 19:51 | Zprávy

Skupina ČEZ získala dvě stříbrné medaile a jednu zlatou v mezinárodní soutěži nejlepších kontaktních center, kterou již po desáté uspořádala kanadská asociace Contact Center World. Vítězové byli vyhlášeni 5. listopadu na závěr světové konference kontaktních center v Las Vegas.

Zákaznický servis Skupiny ČEZ je jeden z nejlepších na světě
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Zkvalitňování zákaznického zážitku je pro nás na prvním místě, proto neustále přicházíme s novými opatřeními. A velká část z nich se týká právě zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je zkrácení hlasové provolby na zákaznické lince, vylepšení mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, rozšíření platebních nástrojů a poradenských služeb nebo wifi a káva zdarma na našich zákaznických centrech,“ uvedl Aleš Kubík, generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby. S cílem přiblížit se zákazníkům otevřela společnost již také dva ČEZ Pointy v nákupních centrech v Liberci a v Hradci Králové.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Komunisté

Myslíte, že SOCDEM pomůže se dostat Komunistům zpět do Sněmovny? Podle mě je to přesně naopak. A vás se ptám, proč myslíte, že řada voličů i dnes volí komunisty? Nemyslíte, že je to i vaší vinou, protože neumíte dělat sociální politiku?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní: Jeskyně Výpustek nabízí krátkou bezbariérovou trasu

16:26 Správa jeskyní: Jeskyně Výpustek nabízí krátkou bezbariérovou trasu

Jeskyně Výpustek u Křtin v Moravském krasu připravila pro návštěvníky od letošního léta novinku v po…