Za měsíc září měla nejvyšší hodnoty sledovanosti za celý den za poslední čtyři roky. V celodenním vysílání dosáhla Česká televize podílu 29,03 % diváků. Některý z programů ČT sledovali dospělí diváci v průběhu září v průměru celkem 57 minut denně.
„Podzimní vysílání v České televizi jsme nestavěli na vysílání několika hlavních pořadů, ale nabídli jsme širokou nabídku různých žánrů, ve které jsme kombinovali jak zcela nové projekty z dramatiky, zábavy nebo publicistiky, tak jsme současně navázali na tradiční tvorbu České televize, jejíž hodnoty stojí za to divákům připomínat. Mám radost, že nám celková čísla sledovanosti i spokojenosti za první měsíc podzimního vysílání potvrzují, že naše cesta je správná,“ hodnotí generální ředitel České televize Petr Dvořák.
Oproti loňskému září dosáhly všechny kanály České televize celkem 29,03 % v podílu na sledovanosti, což znamená meziroční nárůst o 1,95 procentního bodu. V celodenní sledovanosti posilovaly všechny programy veřejnoprávní televize s výjimkou ČT4, což je u sportovního programu snadno pochopitelné vzhledem k obrovskému zájmu o letní olympijské hry, které ČT odvysílala v průběhu prázdnin. Navzdory silné konkurenci posílila Česká televize svou pozici v televizním vysílání, a to včetně hlavního vysílacího času, kdy oproti roku 2011 posílila o 1,23 procentního bodu na celkových 27,32 %. Nadprůměrnou hodnotu vykázal i index divácké spokojenosti s vysíláním České televize, která za první tři týdny v září dosáhla hodnoty 8,2.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Česká televize