Zástupci reklamního průmyslu: O problémech je nutné komunikovat, protože jinak stát rád utahuje šrouby

23.06.2016 15:13

Zástupci reklamního a komunikačního průmyslu se dnes sešli na reprezentativní koordinační schůzce, jejímž cílem bylo diskutovat o problémech, které řeší reklamní, komunikační a mediální branže. Nejčastějšími tématy byl zákon o veřejných zakázkách, připomínkování návrhů zákonů obecně, mediální zákony, státní regulace a potřeba vzájemné výměny informací.

Zástupci reklamního průmyslu: O problémech je nutné komunikovat, protože jinak stát rád utahuje šrouby
Foto: red
Popisek: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Hostem setkání byl zástupce EACA Stevan Randjelovic, který ve své prezentaci shrnul situaci z evropského a světového pohledu.

Za AČRA MK se účastnil Pavel Brabec, dalšími hosty byli zástupci RPR, ASMEA, AKA, ATO, SIMAR, SPIR, Asociace PR agentur, OSA, APA a AK Svoboda, Chlumská, Chrůma a partneři a další.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Neslibujete nesplnitelné?

Opravdu jde ještě změnit migrační pakt, když ho podezřele narychlo EP před volbami odsouhlasil? A jak chcete zrušit green deal? Jsem pro, ale myslím, že je to nereálný slib.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: „Jako v pohádce“, pochvalují si děti z mateřinky Pohádka své nové Oranžové hřiště

7:44 Nadace ČEZ: „Jako v pohádce“, pochvalují si děti z mateřinky Pohádka své nové Oranžové hřiště

Rodina Oranžových hřišť Nadace ČEZ se rozrostla o další nové - pro nejmenší, z něhož se od pondělí 2…