Zástupci reklamního průmyslu: O problémech je nutné komunikovat, protože jinak stát rád utahuje šrouby

23.06.2016 15:13 | Zprávy

Zástupci reklamního a komunikačního průmyslu se dnes sešli na reprezentativní koordinační schůzce, jejímž cílem bylo diskutovat o problémech, které řeší reklamní, komunikační a mediální branže. Nejčastějšími tématy byl zákon o veřejných zakázkách, připomínkování návrhů zákonů obecně, mediální zákony, státní regulace a potřeba vzájemné výměny informací.

Zástupci reklamního průmyslu: O problémech je nutné komunikovat, protože jinak stát rád utahuje šrouby
Foto: red
Popisek: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Hostem setkání byl zástupce EACA Stevan Randjelovic, který ve své prezentaci shrnul situaci z evropského a světového pohledu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Bc. Tomáš Kubín byl položen dotaz

Co vy na to?

Evropská asociace daňových poplatníků podala trestní oznámení na Franse Timmermanse, bývalého místopředsedu Evropské komise. Existuje podezření, že až 7 miliard eur z daní občanů šlo na účty neziskovek, které žalovaly uhelné elektrárny a ovlivňovaly hlasování europoslanců. Jestli se to prokáže, pak ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo dopravy: Prodeje dálničních známek hlásí meziroční růst o pětinu

10:17 Ministerstvo dopravy: Prodeje dálničních známek hlásí meziroční růst o pětinu

Letošní červenec zaznamenal oproti minulému roku 20procentní nárůst výnosů z prodeje dálničních znám…