Zástupci reklamního průmyslu: O problémech je nutné komunikovat, protože jinak stát rád utahuje šrouby

23.06.2016 15:13 | Zprávy

Zástupci reklamního a komunikačního průmyslu se dnes sešli na reprezentativní koordinační schůzce, jejímž cílem bylo diskutovat o problémech, které řeší reklamní, komunikační a mediální branže. Nejčastějšími tématy byl zákon o veřejných zakázkách, připomínkování návrhů zákonů obecně, mediální zákony, státní regulace a potřeba vzájemné výměny informací.

Zástupci reklamního průmyslu: O problémech je nutné komunikovat, protože jinak stát rád utahuje šrouby
Foto: red
Popisek: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Hostem setkání byl zástupce EACA Stevan Randjelovic, který ve své prezentaci shrnul situaci z evropského a světového pohledu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Dálnice

Nemyslíte, že místo toho dohadování se s vládou, kdo postavil jako dálnici, by bylo na místě řešit spíš to, proč se staví tak pomalu, proč stále není dokončená kompletní dálniční síť a proč třeba na řadě míst, kde dálnice jsou, jsou v dost bídném stavu? A když jsme u toho, jak se ANO v případné příš...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MZV: Prohlášení k humanitární situaci v Pásmu Gazy

7:14 MZV: Prohlášení k humanitární situaci v Pásmu Gazy

Ministerstvo zahraničí považuje rozhodnutí bezpečnostního kabinetu izraelské vlády obsadit město Gaz…