„Důvody, proč to funguje, jsou pořád stejné a platí pro všechny oblasti podnikání. Vyplatí se to majiteli skladu i zákazníkům. Zajímavé ovšem je, že i pro tento druh služeb musely vzniknout určité podmínky“, říká Petr Bělohradský ze společnosti Wellpack, jedné z nejstarších českých logistických firem.
Podmínky pro dnešní boom komplexních skladovacích a distribučních služeb se začaly podle jeho slov rodit před 25 lety, kdy se postupně hroutila takzvaná Železná opona. Ve velmi krátké době se rozšířil volný evropský trh, do země přicházela řada zahraničních firem a postupně rostly nároky na klasické skladovací prostory a na rozsah logistických služeb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva