Značka a kvalita lihovin zárukou úspěchu na trhu

07.10.2014 19:23 | Zprávy

Letošek je prozatím pro výrobce lihovin rokem velmi úspěšným. Prodej destilátů se zvyšuje, což je pro ně pozitivní zpráva. Společnost GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries zaznamenala za prvních devět měsíců, v porovnání se stejným obdobím loňského roku, zvýšení prodeje zejména u výrobní řady Hanácká.

Značka a kvalita lihovin zárukou úspěchu na trhu
Foto: Granette & Starorežná Distilleries
Popisek: Granette & Starorežná Distilleries

V daném případě je to o téměř 1 128 hektolitrů. Prodalo se jí zatím přes 11 783 hl. Obdobně dobře si vede Vodka 42, Royal i Stará myslivecká. Projevuje se tu skutečnost, že spotřebitel sahá po značkách, které jsou známé, vyzkoušené, kde má jistotu, že kupuje kvalitu. Například u Staré myslivecké, které se letos prodalo 9 381 hl, jsou už nyní vyprodána vánoční dárková balení.

Mezi zákazníky se stala letošním letním hitem Vodka 42 Blend, která vykazuje už několik po sobě jdoucích let dvojciferný růst prodeje. Momentálně je druhou nejprodávanější vodkou na českém trhu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Karel Haas byl položen dotaz

Postoj ODS

Dobrý den, vy tvrdíte, jak se k celé kauze ODS postavila razantně a rychle. Ale jak vysvětlíte, že to udělala až poté, co se o vše začala zajímat média? Premiér přeci věděl o celé transakci mnohem dřív a Blažka nechal ve vládě a vůbec se tím nezaobíral - i třeba bezpečnostní radu svolal až nyní a i ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Základna pro společnou lékařskou výjezdovou skupinu

19:15 MHMP: Základna pro společnou lékařskou výjezdovou skupinu

Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy a Ústřední vojenská nemocnice otevřely v areálu novou výj…