Značka a kvalita lihovin zárukou úspěchu na trhu

07.10.2014 19:23 | Zprávy

Letošek je prozatím pro výrobce lihovin rokem velmi úspěšným. Prodej destilátů se zvyšuje, což je pro ně pozitivní zpráva. Společnost GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries zaznamenala za prvních devět měsíců, v porovnání se stejným obdobím loňského roku, zvýšení prodeje zejména u výrobní řady Hanácká.

Značka a kvalita lihovin zárukou úspěchu na trhu
Foto: Granette & Starorežná Distilleries
Popisek: Granette & Starorežná Distilleries

V daném případě je to o téměř 1 128 hektolitrů. Prodalo se jí zatím přes 11 783 hl. Obdobně dobře si vede Vodka 42, Royal i Stará myslivecká. Projevuje se tu skutečnost, že spotřebitel sahá po značkách, které jsou známé, vyzkoušené, kde má jistotu, že kupuje kvalitu. Například u Staré myslivecké, které se letos prodalo 9 381 hl, jsou už nyní vyprodána vánoční dárková balení.

Mezi zákazníky se stala letošním letním hitem Vodka 42 Blend, která vykazuje už několik po sobě jdoucích let dvojciferný růst prodeje. Momentálně je druhou nejprodávanější vodkou na českém trhu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Jan Bartošek byl položen dotaz

Vy opravdu věříte tomu, že není jasné, kdo volby vyhraje?

A proč jestli tu nechcete vládu ANO s komunisty nebo třeba s SPD, tak proč není vůle, aby se na vládě s ANO dohodla třeba koalice SPOLU? Vždyť třeba vy jste už ve vládě s ANO byli.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NP Šumava: Úspěšně odchycena další vlčice

19:28 NP Šumava: Úspěšně odchycena další vlčice

V noci z 19. na 20. srpna se zoologům Správy NP Šumava povedl úspěšný odchyt vlčice, která se pohybo…