Osobními daty jsou v tomto smyslu jméno a příjmení, adresa, poloha, online profily, zdravotní informace, údaje o příjmech, osobní zájmy apod. Změna je nutná, jelikož jen 15 % lidí věří, že má plnou kontrolu nad svými údaji na internetu. To samozřejmě ovlivňuje obchodní růst firem. Nový systém bude platit pro všechny a jeho cílem je usnadnit a zlevnit ohlašovací a schvalovací administrativu pro spravování osobních údajů.
Jaké budou povinnosti firem, kterým údaje poskytujete?
-
Jasné vyjadřování. Budou vás zřetelně informovat o své totožnosti, proč vaše údaje potřebují, jak dlouho je budou uchovávat a kdo k nim bude mít přístup.
-
Vyžádat si váš jednoznačný souhlas, a když budou chtít údaje o nezletilých, např. pro sociální sítě, musejí mít do jisté věkové hranice souhlas rodiče.
-
Zajistit vám k poskytnutým údajům přístup a možnost předat je dalším společnostem.
-
Informovat vás o každém rizikovém úniku dat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Referendum
Paní Schillerová, rád bych se zaptal, proč vaše hnutí odmítá referendum o vystoupení z EU a NATO? Pokud převezmece moc v této zemi znamená to, že chce tevládnou stejně jako stávající koalice ve smyslu "my víme, co je pro vás nejlepší"? Jsem přesvědče o tom, že vůle lidu zdemá být rozhodující. V post...
Další články z rubriky

19:28 DPP opraví tramvajovou trať ve Svatovítské ulici
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) bude od pátku 22. srpna do neděle 31. srpna 2025 měnit opotřebené…