Pokud máte pocit, že svému operátorovi platíte příliš nebo že si vás neváží tak, jak oceňuje nové a firemní zákazníky, můžete si vybrat nového. V rozhodování a výběru vám pomůže několik zásad, které je dobré dodržet.
Předně si ujasněte, jaké jsou vaše možnosti a potřeby. Využít můžete například výhodný firemní tarif, případně zaměstnanecký tarif rodinného příslušníka nebo kamaráda. „Zaměstnanecké tarify nebo tarify pro rodinné příslušníky zaměstnanců velkých organizací mohou být dvakrát i třikrát výhodnější než veřejně dostupné tarify pro běžné spotřebitele,“ popisuje Eduarda Hekšová, ředitelka spotřebitelské organizace dTest. Nemáte-li tuto možnost, zvažte své potřeby. Některé kombinace služeb mohou být pro vás výhodné.
Pokud potřebujete být pouze takzvaně na příjmu, případně voláte velmi málo, může vám stačit předplacená karta. Ta má své nevýhody v podobě dobíjení kreditu a nemožnosti hovoru při jeho vyčerpání. Může ale zabránit vysokým účtům za volání na čísla se speciálním tarifem nebo do zahraničí, to je výhoda zejména v případě dětí, nebo pokud se nevyznáte ve skladbě telefonních čísel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva