dTest: V čem chybují obchodníci při vyřizování reklamací

28.05.2021 22:11 | Zprávy

Obchodníci se při přijímání a vyřizování reklamací dopouštějí mnohých nešvarů, které však běžný spotřebitel snadno neodhalí. Kupující by se proto měli poměrně dobře orientovat v právních předpisech a vědět, co si nemusejí nechat líbit. Ve kterých situacích se vyplatí zpozornět?

dTest: V čem chybují obchodníci při vyřizování reklamací
Foto: dTest
Popisek: dTest

Přijetí zboží k reklamaci je povinností prodávajícího. Odmítnout jej nemůže ani v případě, kdy se domnívá, že reklamace není oprávněná.

Při uplatnění reklamace nemusí spotřebitel dodat příslušenství, pokud je zjevné, že s ním vytýkaná vada vůbec nesouvisí. Stejně tak nemusí prodejci odevzdat telefon, pokud reklamuje jenom nabíječku. Prodávající nemůže odmítnout přijetí reklamace ani v případě, že je zboží zašpiněné nebo že jsou na něm viditelné známky opotřebení.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Jan Bartošek byl položen dotaz

K čapímu hnízdu

Dobrý den, podle mě je hlavní problém v tom, že kauza po tolika letech nebyla uzavřena, vás tento fakt neznepokojuje? Padni komu padni, ale aby jak je možné se soudy tak vlečou? To není jen tento případ

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NZM Kačina: Podzimní voňavé zámecké čajování a zakončení hlavní návštěvnické sezóny

22:03 NZM Kačina: Podzimní voňavé zámecké čajování a zakončení hlavní návštěvnické sezóny

V sobotu 25. října od 10 do 17 hodin zveme milovníky čajů a podzimních dobrot na Zámecké čajování.