dTest: V čem chybují obchodníci při vyřizování reklamací

28.05.2021 22:11 | Zprávy

Obchodníci se při přijímání a vyřizování reklamací dopouštějí mnohých nešvarů, které však běžný spotřebitel snadno neodhalí. Kupující by se proto měli poměrně dobře orientovat v právních předpisech a vědět, co si nemusejí nechat líbit. Ve kterých situacích se vyplatí zpozornět?

dTest: V čem chybují obchodníci při vyřizování reklamací
Foto: dTest
Popisek: dTest

Přijetí zboží k reklamaci je povinností prodávajícího. Odmítnout jej nemůže ani v případě, kdy se domnívá, že reklamace není oprávněná.

Při uplatnění reklamace nemusí spotřebitel dodat příslušenství, pokud je zjevné, že s ním vytýkaná vada vůbec nesouvisí. Stejně tak nemusí prodejci odevzdat telefon, pokud reklamuje jenom nabíječku. Prodávající nemůže odmítnout přijetí reklamace ani v případě, že je zboží zašpiněné nebo že jsou na něm viditelné známky opotřebení.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Kolaps dopravy

Proč v Praze neustále kolabuje doprava? Proč s tím nikdo nic nedělá? A máte třeba nějaké řešení vy, když už kritizujete, byť zcela oprávněně, jiné?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ŘVC: Po Labi dorazily garáže pro služební plavidla Policie ČR v Ústí nad Labem

10:17 ŘVC: Po Labi dorazily garáže pro služební plavidla Policie ČR v Ústí nad Labem

Ředitelství vodních cest dokončilo přesun hotových konstrukcí plovoucího krytého stání pro služební …