Alespoň jednou v životě řešilo pojistnou událost 68 procent Čechů. Nejvíce lidí, konkrétně 28 procent dotázaných, má osobní zkušenost s jednou pojistnou událostí; 20 procent respondentů řešilo pojistné události dvě. "Lidí, kteří řešili větší počet pojistných událostí, je minimum. S pěti či více pojistnými událostmi má zkušenost jen 5 procent dotázaných," říká David Holý ze společnosti ePojisteni.cz.
Pro pojišťovny je příznivé, že čeští zákazníci jsou s jejich službami překvapivě nadprůměrně spokojeni. "Celých 52 procent dotázaných hodnotilo přístup pojišťovny a řešení pojistné události kladně. Naopak negativní zkušenost má s pojišťovnou jen 7 procent respondentů," popisuje Holý. Dalších 13 procent lidí popsalo, že už s pojišťovnou mělo pozitivní i negativní zkušenost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva