ePojisteni.cz: Nespokojenost se službami pojišťoven hlásí jen 7 procent Čechů

18.02.2014 9:44 | Zprávy

Osobní zkušenost s řešením pojistné události mají dvě třetiny občanů ČR. Jen 7 procent dotázaných přitom potvrdilo, že s přístupem "své" pojišťovny a řešením pojistné události nebyli spokojeni. Vyplývá to z výzkumu, který provedla společnost ePojisteni.cz, jež je největším tuzemským online pojistitelem.

ePojisteni.cz: Nespokojenost se službami pojišťoven hlásí jen 7 procent Čechů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Ilustrační foto.

Alespoň jednou v životě řešilo pojistnou událost 68 procent Čechů. Nejvíce lidí, konkrétně 28 procent dotázaných, má osobní zkušenost s jednou pojistnou událostí; 20 procent respondentů řešilo pojistné události dvě. "Lidí, kteří řešili větší počet pojistných událostí, je minimum. S pěti či více pojistnými událostmi má zkušenost jen 5 procent dotázaných," říká David Holý ze společnosti ePojisteni.cz.

Pro pojišťovny je příznivé, že čeští zákazníci jsou s jejich službami překvapivě nadprůměrně spokojeni. "Celých 52 procent dotázaných hodnotilo přístup pojišťovny a řešení pojistné události kladně. Naopak negativní zkušenost má s pojišťovnou jen 7 procent respondentů," popisuje Holý. Dalších 13 procent lidí popsalo, že už s pojišťovnou mělo pozitivní i negativní zkušenost.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihomoravský kraj: Ceny kraje za rok 2024

22:31 Jihomoravský kraj: Ceny kraje za rok 2024

Silné lidské příběhy, výjimečné výkony, celoživotní práce, odvaha i kreativita.