freeSAT a Competence Call Center jsou Týmem zákaznických služeb roku v rámci Stevie Awards

16.10.2012 19:50

Společnost freeSAT, poskytovatel vysoce kvalitních satelitních televizních služeb v České republice a na Slovensku, získala spolu se svým partnerem Competence Call Center ocenění Tým zákaznických služeb roku.

freeSAT a Competence Call Center jsou Týmem zákaznických služeb roku v rámci Stevie Awards
Foto: red
Popisek: freeSAT

Společnost UPC DTH S.à r l., která provozuje značku freeSAT, a společnost Competence Call Center (CCC) získaly tento měsíc bronzovou medaili jako Tým zákaznických služeb roku, jež jim byla udělena v rámci oficiální mezinárodní obchodní ceny „Stevie® Awards“. Cena „Stevie® Awards“ vznikla s cílem ocenit výsledky a pozitivní přínos společností a pracovních týmů po celém světě. Cenu „International Business Awards“ posuzuje více než 200 vedoucích pracovníků po celém světě. Přihlášení kandidáti v kategorii zákaznického servisu představují některé z nejznámějších světových značek.

Spolupráce společností UPC DTH S.à r l.,  která v Čechách a na Slovensku působí pod značkou freeSAT, a společnosti CCC začala na konci roku 2009. Cena za jejich úspěšnou spolupráci jim je udělována již po druhé v řadě, což jasně tak dokládá prosperitu vzájemné spolupráce. Od samotného začátku je jejich spolupráce výborným příkladem, jak vzájemnou podporou dosáhnout vynikajícího zákaznického servisu. Statistiky dokládají, že zákazníkům společnosti freeSAT je poskytován jeden z nejlepších zákaznických servisů v regionu. Nedávno uskutečněný průzkum agentury Conness ukazuje, že zákazníci společnosti freeSAT jsou si toho vědomi a váží si toho.

Získaná cena byla udělena na základě více kritérií, například podle přesných týmových výsledků během posledních dvou let nebo kvality týmové spolupráce. Předání ceny se uskuteční dnes 15. října v jihokorejském Soulu. Společnosti UPC DTH S.à r l. a CCC již tak získaly dvě ceny v řadě za kvalitu poskytovaných služeb, první získanou cenou byla bronzová medaile v rámci ocenění „Contact Center Worlds Awards 2011“.

Členové společnosti UPC DTH S.à r l. jsou velmi poctěni, že byli oceněni tímto mezinárodním uznáním za vysokou kvalitu služeb, kterou poskytují všem svým zákazníkům. Ředitelka péče o zákazníky společnosti UPC DTH S.à r l. Tunde Hubina k získání ceny řekla: „Jsme nesmírně hrdí na toto nové ocenění, které je výsledkem intenzivní spolupráce s cílem vždy poskytnout našim zákazníkům tu nejlepší možnou podporu.“ Kvalita péče o zákazníky je pro společnosti UPC DTH S.à r l. prioritou, v rámci společnosti se na ni zaměřilo hned několik oddělení. „Co nejlepší péče o zákazníky je odpovědností každého zaměstnance společnosti UPC DTH S.à r l. Implementací komunikačních kanálů jako SkypeTM nebo Facebook na webové stránky jsou jen dva příklady inovací z mnoha dalších,“ dodala ředitelka péče o zákazníky Tunde Hubina.

O společnosti UPC DTH S.à r l.

Firma UPC DTH S.à r l. je poskytovatel vysoce kvalitních satelitních televizních služeb se sídlem v Lucemburku, který je evropskou metropolí satelitních služeb. UPC DTH S.à r l. poskytuje svůj servis v Maďarsku, České republice, na Slovensku a řídí satelitní televizní služby poskytovatele v Rumunsku.

Její nabídka produktů přímo do domu (DTH), na maďarském trhu známá jako UPC Direct, na českém a slovenském trhu jako freeSAT a v Rumunsku jako Focus Sat, má více než 665 000 zákazníků (k 31. srpnu 2012). UPC DTH S.à r l. svým zákazníkům poskytuje více kanálů, lepší obsah, oceněný zákaznický servis a špičkovou kvalitu signálu, včetně křišťálově čistých programů ve vysokém rozlišení.

Společnost UPC DTH S.à r l. je součástí Liberty Global, Inc.

O společnosti Liberty Global

Společnost Liberty Global je vedoucí mezinárodní kabelovou společností provozující svou činnost ve 13 zemích. Spojuje lidi s digitálním světem a umožňuje jim objevovat a prožívat jeho nekonečné možnosti. Televizní, širokopásmové internetové a telefonní služby společnost poskytuje prostřednictvím sítí a inovativních technologických platforem příští generace, které ke dni 20. června 2012 spojovaly 20 milionů zákazníků odebírajících 34 milionů produktů. Zákaznické značky společnosti Liberty Global zahrnují UPC, Unitymedia, KabelBW, Telenet a VTR. Patří sem i  Chellomedia, obsahová divize, UPC Business, divize komerčních služeb, a Liberty Global Ventures, investiční fond. Více informací najdete na stránkách www.lgi.com.

O Competence Call Center (CCC)

Competence Call Center je jedním z hlavních call center v Evropě, které již 13 let nabízí vysoce kvalitní servis mezinárodního call centra. Více než 3 000 odborníků poskytujících služby prokázalo své schopnosti více než 100 milionům zákazníků. Kvalitativní standardy příchozích horkých linek, odchozích kampaní a korespondence se zákazníky potvrzuje 34 mezinárodních ocenění, normy ISO 9001 a ISO 10002, včetně normy call centra EN 15838.

O ocenění „Stevie® Awards“

Cena „Stevie® Awards“ je jedním z nejprestižnějších ocenění na světě. Od roku 2002 byla udělena společnostem a lidem ve více než 60 zemích. V roce 2012 ocenění „Stevie® Awards“ oslavilo své desáté výročí a byly při něm poprvé rozdány stříbrné a bronzové medaile. Cena „Stevie® Awards“
se uděluje ve čtyřech hlavních kategoriích: Prodej a zákaznické služby, Ženy v podnikání, Mezinárodní obchod a Americký obchod.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

osobnosti ANO

Dobrý den, paní Dostálová, překvapil mě průzkum, podle kterého vás řada lidí nezná. Je pravdou, že já se o politiku dost zajímám a díky PL vás i znám. Ale napadá mě jedna věc, není chybou, že za ANO vystupují stále ti stejní? Babiš-Schillerová-Havlíček, občas vy nebo pan Nacher? Není potřeba, aby ge...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Po zvýšení příspěvku na péči je nutné zajistit i jeho pravidelnou valorizaci

22:04 Ombudsman: Po zvýšení příspěvku na péči je nutné zajistit i jeho pravidelnou valorizaci

Zvýšení příspěvku na péči, které v pátek odsouhlasila Poslanecká sněmovna, se nevztahuje na nejnižší…