freeSAT a Competence Call Center jsou Týmem zákaznických služeb roku v rámci Stevie Awards

16.10.2012 19:50 | Zprávy

Společnost freeSAT, poskytovatel vysoce kvalitních satelitních televizních služeb v České republice a na Slovensku, získala spolu se svým partnerem Competence Call Center ocenění Tým zákaznických služeb roku.

freeSAT a Competence Call Center jsou Týmem zákaznických služeb roku v rámci Stevie Awards
Foto: red
Popisek: freeSAT

Společnost UPC DTH S.à r l., která provozuje značku freeSAT, a společnost Competence Call Center (CCC) získaly tento měsíc bronzovou medaili jako Tým zákaznických služeb roku, jež jim byla udělena v rámci oficiální mezinárodní obchodní ceny „Stevie® Awards“. Cena „Stevie® Awards“ vznikla s cílem ocenit výsledky a pozitivní přínos společností a pracovních týmů po celém světě. Cenu „International Business Awards“ posuzuje více než 200 vedoucích pracovníků po celém světě. Přihlášení kandidáti v kategorii zákaznického servisu představují některé z nejznámějších světových značek.

Spolupráce společností UPC DTH S.à r l.,  která v Čechách a na Slovensku působí pod značkou freeSAT, a společnosti CCC začala na konci roku 2009. Cena za jejich úspěšnou spolupráci jim je udělována již po druhé v řadě, což jasně tak dokládá prosperitu vzájemné spolupráce. Od samotného začátku je jejich spolupráce výborným příkladem, jak vzájemnou podporou dosáhnout vynikajícího zákaznického servisu. Statistiky dokládají, že zákazníkům společnosti freeSAT je poskytován jeden z nejlepších zákaznických servisů v regionu. Nedávno uskutečněný průzkum agentury Conness ukazuje, že zákazníci společnosti freeSAT jsou si toho vědomi a váží si toho.

Získaná cena byla udělena na základě více kritérií, například podle přesných týmových výsledků během posledních dvou let nebo kvality týmové spolupráce. Předání ceny se uskuteční dnes 15. října v jihokorejském Soulu. Společnosti UPC DTH S.à r l. a CCC již tak získaly dvě ceny v řadě za kvalitu poskytovaných služeb, první získanou cenou byla bronzová medaile v rámci ocenění „Contact Center Worlds Awards 2011“.

Členové společnosti UPC DTH S.à r l. jsou velmi poctěni, že byli oceněni tímto mezinárodním uznáním za vysokou kvalitu služeb, kterou poskytují všem svým zákazníkům. Ředitelka péče o zákazníky společnosti UPC DTH S.à r l. Tunde Hubina k získání ceny řekla: „Jsme nesmírně hrdí na toto nové ocenění, které je výsledkem intenzivní spolupráce s cílem vždy poskytnout našim zákazníkům tu nejlepší možnou podporu.“ Kvalita péče o zákazníky je pro společnosti UPC DTH S.à r l. prioritou, v rámci společnosti se na ni zaměřilo hned několik oddělení. „Co nejlepší péče o zákazníky je odpovědností každého zaměstnance společnosti UPC DTH S.à r l. Implementací komunikačních kanálů jako SkypeTM nebo Facebook na webové stránky jsou jen dva příklady inovací z mnoha dalších,“ dodala ředitelka péče o zákazníky Tunde Hubina.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Ke zvýšení porodnosti

Zajímalo by mě, zda také jako strana nějak řešíte to, jak usnadnit rodičům, kteří se starají o malé děti to, aby mohli pracovat a zároveň se starat o děti, které se o sebe ještě sami postarat nedokážou? Tím myslím, když vám skončí rodičovská, protože i to je podle mě dost problém, který je ale polit...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Energetici vrací palivo do reaktoru třetího výrobního bloku Jaderné elektrárny Dukovany

9:12 ČEZ: Energetici vrací palivo do reaktoru třetího výrobního bloku Jaderné elektrárny Dukovany

Energetici po více jak měsíci intenzivních servisních prací zaváží palivo zpět do reaktoru třetího v…