Díky tomuto spojení mohou obě firmy společně nabídnout nástroje, které umožňují optimalizovat online obchodní řešení a dosahovat vyšší návratnosti investic do digitálních funkcí. Sadu Commerce Suite od hybris je možné plně propojit s oceňovaným komunikačním řešením společnosti LivePerson, a jako taková je již nyní k dispozici na online tržišti hybris Extend. Toto nové propojení bude mít zásadní význam pro profesionály v oblasti elektronického obchodu, kteří se chtějí odlišit od konkurence, využívat lepších možností smysluplné komunikace s návštěvníky stránek a poskytovat zákazníkům bohatší a personalizovanější možnosti.
Díky řešení online komunikace společnosti LivePerson budou obchodníci schopni zvýšit množství realizovaných obchodů (konverzní poměr) ve svých online shopech a naopak snížit počet nerealizovaných nákupních košíků. Pokud bude mít zákazník například potíže s nalezením konkrétního druhu zboží, zaměstnanec služeb zákazníkům hned obdrží upozornění a bude moci takového zákazníka kontaktovat a poskytnout mu okamžitou pomoc, ať již přímo prostřednictvím online komunikace nebo přes možnost vyžádat si kliknutím hovor. Obdobně budou mít zákazníci možnost využít ovládací prvek na stránce k zahájení online komunikace se zaměstnancem zákaznické podpory. Komunikaci se zákazníky bude rovněž možné optimalizovat prostřednictvím dynamického poskytování údajů o konkrétním zákazníkovi příslušnému zaměstnanci zákaznické podpory.
„Vytvoření a udržení přesvědčivého a účinného zákaznického prožitku vyžaduje od obchodníků schopnost rychle reagovat na vývoj v očekávání ze strany zákazníků,“ vysvětluje Patrick Finn, víceprezident pro distribuční a komunikační kanály pro americké kontinenty společnosti hybris. „Spojení těchto dvou předních platforem znamená posílení strategie OmniCommerce společnosti hybris zaměřené na zrychlení vývoje inovací tím, že obchodníkům poskytuje řešení, jež je možné rychleji nainstalovat, účelněji nastavit a průběžně rozšiřovat, přesně podle potřeb zákazníků a obchodního modelu prodejce.“
Integrace online komunikace společnosti LivePerson do online tržiště hybris Extend tak nabízí obchodníkům obsáhlé možnosti vytváření vlastních způsobů rozšířené komunikace se zákazníky vyhledávajícími jejich značku, bez ohledu na to, zda k tomu používají osobní počítač, chytrý telefon nebo tablet.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva