Politický analytik Jan Kubáček se nezávisle na sobě shodl s marketingovým odborníkem Jiřím Mikešem, že letošní kampaň pro volby do Poslanecké sněmovny nabídla nebývale mnoho negativních témat.
"Přemíra negativních zpráv byla taková, že se některá sdělení začala před voliči vzájemně vylučovat," řekl serveru ParlamentniListy.cz Kubáček.
Také podle Mikeše je letošní kampaň agresivnější než ty předchozí. "Převládají negativní témata, která zřejmě veřejnost zajímají, proto se čte i hodně bulvár. Celkově bych řekl, že politické strany udělaly z kampaní bulvár. A v politické reklamě je to o to zajímavější, protože to je oblast, ve které je povoleno prakticky všechno," poznamenal Mikeš.
"Kdybyste v klasické reklamě použili tvář někoho bez jeho souhlasu, tak by vás zažaloval. Naproti tomu v politické reklamě nejsou žádná pravidla," dodal s tím, že strany toho hodně využívaly.
Nejlepší byla TOP 09

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ol
Jak se postavíte k výsledku voleb?
Budete respektovat vůli voličů a dáte šanci sestavit vládu tomu, kdo volby vyhraje? Řeší se teď třeba jmenování Babiše, který je trestně stíhaný, ale jestli to lidem nevadí a zvolí ho, neměl by dostat šanci sestavit vládu? A byl byste pro, aby trestně stíhaný člověk nemohl kandidovat? Třeba mě by to...
Další články z rubriky

16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
Správa železnic dnes oznámila, že skončil výběr všech odborných poradců pro PPP projekt vysokorychlo…
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů