„Test ŘSD na řidiče v běhu. Snad bude rychlost podstatně větší, než byla zatím. Nikdo mně nevysvětlí, když je uzavírka mostu, sice nám na něm tuhne beton, ale proč se nebuduje za ním další část," uvedl poměrně kostrbatě Sedlák. Jeho příspěvek ovšem posílá jasný vzkaz. Tím je fakt, že ačkoli se v Havlíčkově Brodě staví, dělníků je evidentně málo. „Je smutné, když se jede k večeru nebo o víkendu a dělník je v tu dobu v lokalitě vzácnost, téměř chráněná co by vzácný druh. Toto moje přání nechť je i apelem na stavbu kraje Vysočina, rekonstrukci Žižkovy ulice, kde ten stav s pracovním elánem a nasazením je ještě katastrofálnější. Vrací mě to do let budování socialismu a tehdejšího nasazení na stavbách," kritizuje Sedlák elán místní výstavby.
Vytíženou trasu, kterou auta vjíždějí do města od Jihlavy, přitom budou dělníci opravovat do konce října. „Jezdit se tam bude jen po části vozovky," sdělila mluvčí radnice Alena Doležalová. Rozsah oprav nejdůležitějších silnic ve městě bude letos mimořádný. Stavbaři už zahájili práce na dalších dvou místech.
Podle dřívějších údajů ŘSD, které uvedl místní Deník, budou obě stavby, a to jak Masarykova, tak i Lidická, stát dohromady kolem šedesáti milionů korun. Kraj Vysočina provádí v Brodě od března rekonstrukci další části Žižkovy ulice, jíž prochází silnice II/150. Uzavírka potrvá také do 31. října. Postupně bude opravován skoro kilometr této vozovky od Ostrova po křižovatku s Kyjovskou ulicí. Objízdné trasy vedou Dolní a Masarykovou ulicí a po městském obchvatu.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan