Naše redakce požádala mediálního analytika Břetislava Polácha, který v minulosti hovořil o mnohých kampaních jak v metropoli, tak mimo ni. „Hnutí zvolilo velmi smířlivou kampaň, to je jasné," říká pro naši redakci Polách. „Nemyslím, že jde o kopii Babiše, spíše se jedná zřejmě o výsledek nějakých šetření, které podniknuli. V nich obvykle světlé, především bílé barvy působí velmi pozitivně," uvádí Polách.
Podle některých ohlasů na Facebooku ale hnutí chybí dravost. „Témata a útočné glosy, to je něco, co skutečně postrádám," napsal na diskuzi ke komunálním volbám Jiří Plášek. „Ano," připsal administrátor skupiny čítající několik stovek členů.
„V tomto případě bych se hnutí zastal, když bych upozornil na kandidáta páté městské části, pana Skalického," přibližuje Polách. „Především na ParlamentníchListech.cz, kde měl reklamu, ale také na jeho webu a z jeho příspěvků je patrné, že uvnitř hnutí představuje vlastní cestu za úspěchem. Podbarvení červenou je typické pro snahu o získání pozornosti, ale v kombinaci s bílou působí velmi zajímavě a mně osobně tato kampaň přijde od první chvíle, co ji sleduji, jako zajímavá a atraktivní," dodal Polách.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový