„Rada hlavního města Prahy rozhodla o nové podobě stavebních předpisů, které v jednom paragrafu z celkových 87 způsobí absolutní likvidaci trhu s venkovní reklamou v Praze s výjimkou firmy JCDecaux. Rád bych uvedl, že firma BigBoard, přes opakované nabídky městu, nebyla nikdy přizvána ke konzultaci nových předpisů. Dokonce mi na osobním jednání primátor Hudeček přislíbil, že s námi připravovanou regulaci trhu bude konzultovat. To se ovšem nestalo, nikdy nás k jednání nevyzval,“ řekl v pondělí Richard Fuxa ze společnosti BigBoard Praha.
Problém je ale podle tvrzení prezidenta svazu Rudolfa Bílého větší a může ohrozit i běžný život Pražanů. Tímto rozhodnutím města prý došlo k plošné likvidaci venkovní reklamy jako celku. V žádném z evropských měst neexistuje takováto regulace reklamy, která by navíc zvýhodňovala jednu společnost a poskytovala jí naprostý monopol, jako se tomu stalo v případě Prahy a francouzské společnosti JCDecaux.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan