Sněm jako idylka. Spící kníže, výtečný štrúdl. V čele strany amazonka

23.10.2011 18:12 | Zprávy

REPORTÁž Rychle mizející štrúdl, pospávající kníže, hotelová zima a padající ministr kultury. Tak lze v kostce shrnout "pikantérie" z druhého celostátního sněmu TOP 09, který se konal během tohoto víkendu v Hradci Králové. Za zásadní závěr, který z něj vyplynul, lze považovat oznámení Schwarzenbergovy kandidatury na prezidenta. A také fakt, že se do vedení politického benjamínka dostala známá a silná politička.

Sněm jako idylka. Spící kníže, výtečný štrúdl. V čele strany amazonka
Foto: Hans Štembera
Popisek: Miroslav Kalousek na sněmu Top 09

Druhý celostátní sněm TOP 09 nepřinesl dle očekávání žádné zásadní překvapení. Jeho stěžejním výstupem se tak stalo oficiální oznámení, že se staronový předseda této partaje Karel Schwarzenberg bude ucházet o post prezidenta republiky. Ať bude volba přímá, či nepřímá.


Úsměv, kam se podíváš

Sněm probíhal od sobotních i nedělních ranních hodin poměrně v poklidu, v kuloárech panovala příjemná atmosféra, politici působili vyrovnaně a nešetřili úsměvy. Schwarzenberg u projevů pospával, ty nudné projevy delegáti trávili spíše než v sále u občerstvovacích stolů.

Štrúdl chutnal i knížeti

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Jana Šulcová

MUDr. Ivo Trešl byl položen dotaz

Dezinformace

Pane Trešle, dobrý den. Viděl jsem vás na těchto stránkách a podle odpovědí, co jsem četl, působíte rozumně i jako sympaťák. Mám na vás dotaz, který se sice netýká medicíny, ale jako politik se dozajista věnujete i dalším tématům. Zajímá mě, co si jako člen STAN myslíte o boji proti dezinformacím, c...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI

8:08 Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI

Svět marketingových komunikací prochází bouřlivým obdobím změn. AI mění pravidla hry.