TOP 09 nijak nepřestřelila, tvrdí marketingový expert

14.05.2010 15:56 | Zprávy

Marketingový expert Jakub Horák si myslí, že TOP 09 rozesíláním složenek na zaplacení dluhu 121 tisíc korun nijak významně nepřestřelila. „Senioři, kteří to nepochopili, stejně nejsou voliči TOP 09,“ podotkl Horák pro Český rozhlas.

TOP 09 nijak nepřestřelila, tvrdí marketingový expert

Předvolební složenka vypadá na první pohled jako skutečná složenka, byť u doprovodného textu je vidět logo TOP 09. Někteří lidé ale zjevně nepochopili, že jde o předvolební agitaci a údajně hrozí TOP 09 trestním oznámením.

„Myslím si, že touto kampaní TOP 09 určitě nepřestřelila. Z kampaně je patrné, že strana přejímá od ODS pozici pravicového lídra a její boj. Senioři, kteří to nepochopili, stejně nejsou voliči TOP 09 a tak z marketingového hlediska není kampaň chybná," řekl pro Radiožurnál marketingový expert Jakub Horák.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: olb

Mgr. Marie Jílková byl položen dotaz

ženy, děti a práce

Paní poslankyně, myslíte, že jen ženy v politice to mají složité? Nemyslíte, že je problém mnohem hlubší, a že skloubit téměř jakoukoliv práci s péčí o rodinu a děti je dost náročné? Zkoušela jste s tím něco udělat? Proč je třeba tak málo příležitostí pro práci na částečný úvazek a neměli by být něj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CDV: EU trh s elektromobily meziročně rostl ve 23 zemích, v Česku nejvíc

16:26 CDV: EU trh s elektromobily meziročně rostl ve 23 zemích, v Česku nejvíc

V úvodních třech měsících roku bylo v Česku registrováno 3 113 nových osobních bateriových elektrick…