Ideální to není
„Je třeba také říct, že to není tím ideálním řešením, rozhodně nelze říct, že by ministerstvo dopravy vyhrálo," uvedl Dobeš. „Stále platí to, co jsem říkal. SFDI opravdu potřebuje 8,8 miliardy, aby mohl dokončit některé projekty a nemusel vracet peníze v roce 2015. Je to ale rozhodnutí nás všech, my na sebe bereme zodpovědnost, pokud se stane, že něco budeme muset vracet, i když to bude méně," dodal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
ČT , rozpočet , SFDI , vláda , Události komentáře
autor: joh
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
Velkou proměnou prochází v současné době výrobní technologie v Areálu Třeboradice, a.s., ze Skupiny …
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil