Znovu Opencard. Přes sto milionů vydal Dvořák jen na její propagaci

04.02.2012 7:25 | Zprávy

Jen v letech 2007 a 2008, kdy už Dopravní podnik hlavního města Prahy (DPP) řídil Martin Dvořák, bylo na zlepšení mediálního obrazu firmy vydáno 123 milionů korun. Před tím na totéž stačilo jen třiadvacet milionů. Tuto propagaci prováděly firmy napojené na ředitelovy známé. Tytéž firmy navíc spolupracují se společností Cokeville Assets sídlící na britských Panenských ostrovech, do které mířilo sedmnáct haléřů z každé koupené jízdenky.

Znovu Opencard. Přes sto milionů vydal Dvořák jen na její propagaci
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vlak ve stanici metra

V letech 2007 a 2008 vydával pražský dopravní podnik (DPP) 123 milionů korun na to, aby u veřejnosti vylepšil svůj mediální obraz, mezi lety 2004 až 2006 na tutéž činnost stačilo třiadvacet milionů korun. Jak je to možné? Léta 2007 a 2008 jsou dobou, kdy se uváděl do praxe dnes již pověstný projekt Opencard, který se později vybarvil jako černá díra na peníze. Zprávu přináší sobotní Lidové noviny (LN).

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: mp

Mgr. Marie Jílková byl položen dotaz

ženy, děti a práce

Paní poslankyně, myslíte, že jen ženy v politice to mají složité? Nemyslíte, že je problém mnohem hlubší, a že skloubit téměř jakoukoliv práci s péčí o rodinu a děti je dost náročné? Zkoušela jste s tím něco udělat? Proč je třeba tak málo příležitostí pro práci na částečný úvazek a neměli by být něj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

18. týden na Energetické burze ČMKB

10:59 18. týden na Energetické burze ČMKB

Na Českomoravské komoditní burze Kladno (ČMKB) byly v 18. týdnu uzavřeny kontrakty na dodávku 631 ti…