Z webu Agentury pro sociální začleňování vyplývá, že kampaň proti rasismu a násilí z nenávisti stála téměř 40 milionů korun. Z této částky šlo osm milionů korun ze státního rozpočtu prostřednictvím Úřadu vlády a zbytek byl z Norských fondů.
Kampaň se skládá z několika projektových aktivit, jejichž součástí je právě projekt HateFree Culture. Ačkoli je na webu také uvedeno, že projekt končí v dubnu 2017, je tam informace o udržitelnosti. „Odbor pro sociální začleňování (Agentura) bude hledat zdroje pro financování aktivit mediální kampaně HateFree Culture i po ukončení projektu,“ píše se na webu Agentury pro sociální začleňování.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam