Vávra si prohlížel stránky TOP 09, kdo za ně kandiduje, a zjistil, že teď „frčí“ nové hashtagy: „Kdo nemá na profilu napsaný ZADAVATEL/ZPRACOVATEL: ODS, KDU-ČSL, TOP09, není vůbec in!“ konstatuje ve svém facebookovém příspěvku.
„Může mi někdo, kdo se vyzná v zednářském slangu, vysvětlit význam těchto kryptických slov? Nebo to jen nějaký PR brigádník, co má na starosti účty politiků, podělal a kromě toho, co tam měl napsat, tam opsal všechno, co bylo na faktuře za vedení účtů pro SPOLU?“ diví se.
Konkrétní příklady, o kterých Vávra hovoří, se pak objevily na facebooku radního L. X. Veselého: „Má pravdu ten chlapec,“ reflektoval Vávrovo zjištění.
Kdo zatím předvedl nejlepší volební kampaň?Anketa
Jen minimum z politiků, jejichž účty Vávra navštívil, publikovalo svoje názory, svoje fotografie, jak dělají něco, co je baví, aby šlo o autentické profily. „Proč by proboha měl někdo sledovat profil člověka, kde si může prohlédnout jeho fotku z besedy na náměstí v 50 variantách? Když jsem sakra v politice, tak se vyjadřuju k politice!“ pokračoval herní vývojář.
O tom, jak by se politik měl na sociální síti prezentovat, má jasnou představu: „Dávám vědět o tom, co mi vadí a co s tím budu dělat. A když mám kupříkladu asi pět titulů, bylo by dobré umět napsat souvisle a zábavně aspoň tři delší věty. To jsem si všimnul taky není úplně běžná věc,“ dodává.
Úroveň amerických politiků je s úrovní českých politiků v tomto směru podle Vávry nesrovnatelná. „Přijde mi zvláštní, že zatímco v USA umí naprosto famózně do TV mluvit snad i bezdomovci, tak v ČR má většina politiků problém ze sebe vysoukat smysluplnou větu,“ píše Vávra.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab