Předseda vlády a šéf hnutí ANO Andrej Babiš prý vsadil všechno na to, že zvítězí v Praze. Nemá tam přitom nijak snadnou pozici. Když server zhodnotil čtyřleté působení primátorky z řad ANO Adriany Krnáčové, napsal jednoduše, že tato žena zcela rozvrátila Prahu. „Za poslední čtyři roky přitom jeho primátorka Adriana Krnáčová dokázala absolutně rozvrátit chod metropole a hnutí navíc vyrostla velká konkurence v Pirátech,“ napsal server.
Babiš proto do politického boje povolal marketéry Marka Hanče a Marka Prchala. Ostatní strany se prý většinou rozhodly tvořit si kampaně samy a prý spíš tápou. Babiš ví, že na odbornou práci potřebuje odborníky. Věděl to i v podzimních sněmovní volbách a v jiných kampaních. A tak mu to přináší ovoce. Řada lidí, bez ohledu na splnitelnost či nesplnitelnost slibů ANO, Babiše volí.
I když koalice TOP 09, STAN a lidovců ukazuje, že hodlá tvrdě bojovat o hlas každého obyvatele či obyvatelky Prahy.
„Za topku do kampaně mluví známý marketér Jakub Horák, který v loňských volbách pomáhal s kampaní Pirátům. Horák sice stáhl svou kandidaturu za TOP 09 na Praze 1, nicméně na magistrát stále kandiduje. Ještě zajímavější je ale oficiální marketingová podpora, kterou koalici dělá společnost BeefBrothers, s níž Starostové spolupracovali už před loňskými sněmovními volbami. Agentura je součástí PR skupiny Ewing Group a zakladatel firmy Ondřej Drábek stál například za předvolebním spotem Proč? Změna společně prezidentského kandidáta Michala Horáčka,“ uvedl server.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp