„Kontrolní hlášení, elektronická evidence tržeb, změť zákazů a dalších regulací. Pro všechny podnikatele to bude znamenat další administrativní zátěž a zvýšené náklady, pro některé možná i konec jejich podnikání v podobě pověstného hřebíčku do rakve. Na negativní dopady těchto opatření zejména na živnostníky, kteří přitom zaměstnávají zhruba 260 000 lidí, má upozornit satirická kampaň VÍTĚZNÝ ÚNOR 2016,“ hlásí Strana soukromníků ČR v čele s Petrem Bajerem. Ten podotýká, že šéf státní kasy a majitel Agrofertu Andrej Babiš uplatňuje zvláštní taktiku. Čím je podnikatel menší, tím důraznější si na něj došlápne.
Celé prohlášení Strany soukromníků ČR najdete zde
První místopředseda strany Rudolf Baránek varuje, že s kontrolním hlášením vlastně končí obchodní hlášení. Stát bude vědět, kdo s kým obchoduje, v jakém objemu, jak dlouho a tak podobně. Tyto údaje budou velmi snadno zneužitelné a na to má kampaň upozornit. Jde sice od nadsázku, ale plakáty stylizované do období na počátku 50. let minulého století mají upozornit na to, že socialisticko-populistická vláda vystupuje proti podnikatelům, kterých je třeba se zastat.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp