Následující školní rok bude podle Mazancové nejistý, co se týká údajného vládního boje s covidem, ale zároveň se dle ní většina učitelů těší zpět do škol a na práci s dětmi. „Ta nejistota toho, že si výuku učitelé nemohou naplánovat, a obava z toho, že zase spadnou do distanční výuky, je velká,“ říká pedagožka.
Ministerstva školství a zdravotnictví ve spolupráci zadala školám manuál, jak se mají v údajném boji proti covidu chovat. Školy se podle Mazancové prý naučily pracovat s pokyny ministerstev, a českou byrokracii pochválila dokonce za jasnost a srozumitelnost jejích anticovidových příkazů.
Učitelský hlas je podle Mazancové ve společnosti, co se týká covidové hysterie, stále více slyšet. „Někdy si říkám, že kdyby nebyl covid, tak se o kvalitě vzdělání tolik nebavíme jako dnes,“ domnívá se optimisticky učitelka. Ministerstvo školství si podle ní již vyzkoušelo, že je dobré, aby se učitelé podíleli na tvorbě pravidel výuky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: AZy
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.