Co to kecáte? Zelená vlna Českého rozhlasu za stovky tisíc opět selhala, hlásí posluchač

28.12.2016 15:26

Český rozhlas a jeho dopravní zpravodajství Zelená vlna zahájilo v listopadu provoz call-centra pro sběr dopravních informací s nonstop provozem. Zelená vlna tak podle tiskových materiálů přinese přesnější a rychlejší dopravní zpravodajství než doposud. Jak je to občas ve skutečnosti, na to upozorňují někteří posluchači, a to především na sociální síti Facebook.

Co to kecáte? Zelená vlna Českého rozhlasu za stovky tisíc opět selhala, hlásí posluchač
Foto: Hans Štembera
Popisek: Městská hromadná doprava, ilustrační foto
reklama

„Kampaň na novou Zelenou vlnu Český rozhlas směřuje především on-air na svou stanici Radiožurnál a on-line na své weby. Samotná komunikační kampaň bude rozplánována do více fází,“ sdělil ParlamentníListům.cz ředitel komunikace a vnějších vztahů Jiří Hošna. Podle jeho slov kampaň Zelené vlny zaznamenala úspěch hned při svém spuštění. „Denně se hlásí desítky nových zpravodajů ZV a naše call centrum denně zaznamenává stovky telefonátů,“ popisuje Hošna. Zelená vlna prý měla před spuštěním kampaně celkem pět tisíc aktivních zpravodajů. „Na celkové vyhodnocení kampaně je zatím nicméně brzy, bude pokračovat, a to i v příštím roce,“ dodal.

ParlamentníListy.cz se kromě pravidelné kritiky tohoto zpravodajství, zejména na sociální síti Facebook, soustředily i na cenu. Není totiž běžné, aby veřejnoprávní médium utrácelo stovky tisíc, respektive milionové položky, de facto ze státního rozpočtu právě na své zviditelnění.

Aktuální reklama v podobě billboardů stála zhruba 1,5 milionu korun. Jiří Hošna ovšem vysvětluje, že „veškerý marketing Českého rozhlasu není financován z koncesionářských poplatků, ale výhradně z obchodní činnosti Českého rozhlasu“. Ten se tedy chová tak, že vydělané peníze nevrací zpět do rozpočtu, ale utrácí je. Důvod? Doposud nejasný.

Co si o tom myslí samotní posluchači, je jasné i z oficiálního profilu Zelené vlny na Facebooku. „Blanka, ze je bez kolon???!!! Co to kecate. Malovanka v době vašeho hlášení 8:05," uvedl Adam Skokan. Jako důkaz nekompetentního hlášení Českého rozhlasu přidal i fotografii.

Dodejme, že současným ředitelem této veřejnoprávní instituce s rozpočtem dvě miliardy je bývalý asistent senátorky ODS Libuše Benešové René Zavoral. Zpravodajství má na starost Jan Pokorný, který v ČRo pracuje prakticky více než třicet let. Kromě jiného tento moderátor zvládá i práci pro ČT, kde má vlastní pořad. O něm jsme informovali zde.

 

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: tan
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Oslavný článek o boji EU proti koronaviru, který vás rozpláče nebo vyvolá záchvat smíchu. Žantovský objevil také s*ině na sociálním účtu a podraz hlupáka Kalouska na celý národ

8:18 Oslavný článek o boji EU proti koronaviru, který vás rozpláče nebo vyvolá záchvat smíchu. Žantovský objevil také s*ině na sociálním účtu a podraz hlupáka Kalouska na celý národ

TÝDEN V MÉDIÍCH Bývalý předseda lidovců, bývalý předseda TOP 09, bývalý ministr financí a bývalý nám…