Hlavní prioritou nového ředitele ŘSD je prý urychlení výstavby dálnic a silnic obecně. Pokud jde o konkrétní úseky silnic, prioritní prý budou v podstatě všechny. „Na Moravě je to situace kolem Brna, v Praze je to část obchvatu Prahy. To jsou silnice, které mají prioritu,“ konstatoval host.
Podobně hovořil i jeho předchůdce ve funkci Jan Kroupa, ale Kováčik se ho zastal. Kroupa prý neměl připraveny patřičné projekty, když nastupoval do funkce, a v České republice trvá velmi dlouho, než se vůbec začne stavět. Kováčik podotkl, že se bavíme o časovém úseku 10 až 13 let.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:25 „Doufám, že to budete taky sdílet.“ Otevřená rvačka o Fialu je tu
Předvolební debata mezi zastánci a kritiky vlády se přiostřuje – každý tábor čte volební průzkumy po…
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková
- 11:15 Hrušínský: Kdo nechce Uršulu, hlasoval pro rozvrat EU
- 8:00 Každou šestou výplatu dáte NATO. Brutální čísla ze Slovinska
- 20:00 Milion chvilek v akci. Korespondenční volba. Tohle chystají na podzim