„Od roku 2006 se na levici udál bezprecedentní přesun voličů. Dříve se zdálo, že levice zde bude pořád stabilní. Konkrétně ČSSD a KSČM. Že se nestane nic, co by donutilo staršího voliče k tomu, aby volil najednou jinou stranu. Začalo se to ale měnit po roce 2013,“ říká mimo jiné Lysek v rozhovoru pro Deník N. Podle něj totiž začal být mezi starší generací čím dál populárnější Andrej Babiš (ANO). Mluvil jednoduše a srozumitelně, na rozdíl od tehdejšího lídra ČSSD Bohuslava Sobotky, tvrdí Lysek.
„Marketingový tým premiéra, který nejprve cílil na středové a středopravé voliče, na bývalé voliče Věcí veřejných nebo ODS, po pár letech svůj přístup změnil a upravil. Zaměřil se na levicový elektorát. Ukázalo se to poprvé v krajských volbách v roce 2016. Od té doby začal být přesun voličů čím dál markantnější,“ dodal Lysek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef