"Pro nás je velmi důležité, aby došlo k transformaci, ať už na akciovou společnost, nebo na státní podnik, a aby následně byly do této nové společnosti vloženy pozemky a samotné komunikace. Na základě toho bychom si pak mohli půjčit finanční prostředky i od soukromých investorů, které by následně zase mohly být vloženy do budoucích investic v dopravních liniových stavbách," uvádí v rozhovoru pro ČT Dobeš.
Kdyby se ŘSD tedy transformovalo na akciovku nebo státní podnik, vzalo by si na začátku úvěrem zřejmě až třicet miliard korun. To je prý částka, která bude na dopravní stavby chybět v rozpočtu do roku 2015.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan