Firma se zkušenostmi z kampaní pro ODS bude propagovat potraviny

16.01.2012 12:00 | Zprávy

Stát začíná spouštět dvě reklamní kampaně na podporu originálních potravin z českých a moravských regionů. Mělo by to stát desítky milionů korun a polovinu peněz by měla proplatit Evropská unie. Informuje server iHNed.cz.

Firma se zkušenostmi z kampaní pro ODS bude propagovat potraviny
Foto: internet
Popisek: potraviny, ilustrační foto

Kampaně na propagace potravin by měly běžet za zhruba rok. Jednu pořádá Potravinářská komora s cílem podpořit potraviny s evropskou ochrannou známkou původu. Patří sem například karlovarské oplatky nebo kapr z Třeboně.

Druhou kampaň vypsal Státní zemědělský intervenční fond, má v obecné rovině propagovat regionální potraviny.

Firma Dorland má zkušenosti s kampaní ODS

Zakázku od Potravinářské komory získala agentura Dorland, která patří Lucii Češpivové. Ta má vazby s ODS i se státem. Firmy, které vlastní, tiskly některé předvolební materiály pro ODS nebo vydávaly časopis „51 Pro“ hájící občanské demokraty. Češpivová také získala zakázku za více než třicet milionů korun od Lesů České republiky. Uvádí server iHNed.cz.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: vfe

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Spravedlnost

Nebylo by nejspravedlivější, kdybyste jako politici neměli imunitu? Proč ji nezrušíte? Podle mě tak se sebe děláte něco víc. Kdybyste neměli imunitu, tak by pak ani nemohla nastat situace, že někdo nebude vydán a vyšetřován. Co vy na to?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nájmy dál letí nahoru. Někde i o tisíce

10:18 Nájmy dál letí nahoru. Někde i o tisíce

V některých městech ceny nájmů v poslední době drasticky vystřelily a zejména v Brně nájemníci nevěř…