Petra Hájka v souvislosti s tímto článkem zaujaly diskuse, které rozpoutali čtenáři na několika zpravodajských webech. „Možnost, že se Angelina Jolie stala obětí zdravotnické lobby a zřejmě nevědomky i hlavní tváří velké reklamní kampaně, jim přišla nepředstavitelná. Není bez zajímavosti, že se mnou souhlasily především ženy. Věc má ale daleko hlubší a závažnější pozadí. Jde v ní o život,“ upozorňuje Hájek na Protiproudu.
„Spustí-li vláda klamavou kampaň například o penzijním připojištění, nemá to lehké. Jednak kampaň za státní peníze vyrábí soukromá agentura – takže ze svých daní platíme nábor do privátních penzijních fondů – jednak narazí na jinou mocnou skupinu se zájmy opačnými. Pak se o tom v médiích smí vést ‚spor‘,“ dodává Hájek.
Podle něj je totiž případ Angeliny Jolie perfektní ukázkou klamavé kampaně. „Je mimo jakoukoli pochybnost, že největší peníze se točí v léčení nemocí fatálních – rakoviny na předním místě. Proto rozjet kampaň na takzvanou prevenci této choroby je také nejsnazší. A je za ní největší byznys – bez ohledu na to, kolik žen to poškodí či dokonce zabije,“ varuje.
„Jakmile jsem na to poukázal, ‚organismus‘ zdravotního molocha jednal okamžitě. A médii dávno zmanipulovaní dobrovolníci začali křičet. Nemám jim to za zlé. Nevědí, co činí,“ dodává Hájek.
Ve včerejším článku na tento případ právě Hájek poukazoval. „Stala se typickou obětí tohoto nebezpečného produktu západní civilizace, ale pro svou naivitu současně i nosičem marketingového poselství," napsal k Angelině Jolie na webu. Odstranění prsních žláz označil za obludný výkřik nejen současné medicíny.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan