Petra Hájka v souvislosti s tímto článkem zaujaly diskuse, které rozpoutali čtenáři na několika zpravodajských webech. „Možnost, že se Angelina Jolie stala obětí zdravotnické lobby a zřejmě nevědomky i hlavní tváří velké reklamní kampaně, jim přišla nepředstavitelná. Není bez zajímavosti, že se mnou souhlasily především ženy. Věc má ale daleko hlubší a závažnější pozadí. Jde v ní o život,“ upozorňuje Hájek na Protiproudu.
„Spustí-li vláda klamavou kampaň například o penzijním připojištění, nemá to lehké. Jednak kampaň za státní peníze vyrábí soukromá agentura – takže ze svých daní platíme nábor do privátních penzijních fondů – jednak narazí na jinou mocnou skupinu se zájmy opačnými. Pak se o tom v médiích smí vést ‚spor‘,“ dodává Hájek.
Podle něj je totiž případ Angeliny Jolie perfektní ukázkou klamavé kampaně. „Je mimo jakoukoli pochybnost, že největší peníze se točí v léčení nemocí fatálních – rakoviny na předním místě. Proto rozjet kampaň na takzvanou prevenci této choroby je také nejsnazší. A je za ní největší byznys – bez ohledu na to, kolik žen to poškodí či dokonce zabije,“ varuje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan