„Služby společnosti JCDecaux využilo v loňském roce více než 1 100 komerčních subjektů, žádná politická strana nebyla vůči těmto firmám jakkoliv zvýhodněna,“ uvedla firma ve svém stanovisku. Vliv na výši poskytnuté slevy má podle společnosti řada faktorů, jako je momentální obsazenost ploch, rozsah objednávky, umístění reklam či délka kampaně. „V případě zahájení kampaně krátce po objednání ploch se poskytuje významná tzv. last minute sleva,“ doplnila firma.
Společnost poskytla loni slevu v předvolební kampani Pirátům i dalším politickým stranám. Šlo například o hnutí ANO; zástupci firmy tehdy v médiích uvedli, že sleva byla ve výši 20 procent, což odpovídalo objemu reklamy. Piráti k informaci sdělili, že o slevu nežádali, pouze přistoupili na nabídku firmy a vše transparentně zveřejnili v registru smluv.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Co vyřeší ta vaše petice za svobodu slova?
Myslíte, že se pak něco změní? Co? Souhlasím totiž s tím, že s tou svobodou slova to jde z kopce. Máte nějaké politické řešení? Protože já nevěřím, že petice něco změní. Horáková
Další články z rubriky

17:34 95 let George Sorose. „Je svědkem zhroucení svého světa“
Finančníku a sponzorovi neziskovek Georgi Sorosovi je dnes 95 let. Má za sebou dlouhou kariéru, byť …
- 10:25 Hlaste odjezd na dovolenou. Klient Komerční banky nehlásil a byl bez peněz
- 21:58 „To není dezinformace.“ Okamura s týmem živě. Co páchají Ukrajinci v ČR
- 15:00 Rána kampani SPOLU jako od Karlose Vémoly. „Je to jasné.“
- 4:43 Čech projel Francii: Ukrajina nikde, ale hrůzou ujížděl. Vzkazy Bruselu
- 7:40 Politický apartheid v české hudbě? Zálom ze Svobodných varuje