„Služby společnosti JCDecaux využilo v loňském roce více než 1 100 komerčních subjektů, žádná politická strana nebyla vůči těmto firmám jakkoliv zvýhodněna,“ uvedla firma ve svém stanovisku. Vliv na výši poskytnuté slevy má podle společnosti řada faktorů, jako je momentální obsazenost ploch, rozsah objednávky, umístění reklam či délka kampaně. „V případě zahájení kampaně krátce po objednání ploch se poskytuje významná tzv. last minute sleva,“ doplnila firma.
Společnost poskytla loni slevu v předvolební kampani Pirátům i dalším politickým stranám. Šlo například o hnutí ANO; zástupci firmy tehdy v médiích uvedli, že sleva byla ve výši 20 procent, což odpovídalo objemu reklamy. Piráti k informaci sdělili, že o slevu nežádali, pouze přistoupili na nabídku firmy a vše transparentně zveřejnili v registru smluv.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Co by měla podle vás EU udělat?
Myslím v reakci na válku na Ukrajině? Jak by měla přistoupit k Rusku, která válku rozpoutalo a k pomoci napadené Ukrajině? Děkuji za odpověď. Bartošová
Další články z rubriky
18:00 „Zase budou hajlovat, zase se budou zabíjet.“ Ringo Čech věští temnou budoucnost
„Lidé jsou nepoučitelní a dělají stále stejné chyby. Zase budou hajlovat a budou se zabíjet. Bude vá…
- 17:30 Zeman promluvil… A naštval
- 13:50 Vždyť to manipuluje. Igor Chaun se pustil do Pavlova oblíbeného dokumentu
- 11:25 Varování Andora Šándora: „Rusko je schopno ten konflikt dotáhnout do konce.“
- 8:30 Hrozivé plány Evropské unie. Sledovat média, sledovat volby. Žantovský upozornil
- 18:25 Na nákupech v Rakousku. Podívejte, co tam dávali do košíků Češi


