„Služby společnosti JCDecaux využilo v loňském roce více než 1 100 komerčních subjektů, žádná politická strana nebyla vůči těmto firmám jakkoliv zvýhodněna,“ uvedla firma ve svém stanovisku. Vliv na výši poskytnuté slevy má podle společnosti řada faktorů, jako je momentální obsazenost ploch, rozsah objednávky, umístění reklam či délka kampaně. „V případě zahájení kampaně krátce po objednání ploch se poskytuje významná tzv. last minute sleva,“ doplnila firma.
Společnost poskytla loni slevu v předvolební kampani Pirátům i dalším politickým stranám. Šlo například o hnutí ANO; zástupci firmy tehdy v médiích uvedli, že sleva byla ve výši 20 procent, což odpovídalo objemu reklamy. Piráti k informaci sdělili, že o slevu nežádali, pouze přistoupili na nabídku firmy a vše transparentně zveřejnili v registru smluv.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
Vážený pane poslanče
snaha vypovědět či přeprodat F-35 z programového prohlášení vypadla, proč? Vy s tím souhlasíte? Petr Kryl
Další články z rubriky
13:39 „Tváří se jako právník“. Výborný chtěl zesměšnit Rajchla, ale sám si naběhnul
Kdo jinému ústavně-právní jámu kopá, sám do ní často padá, poznamenává právník Petr Kolman nad zážit…
- 10:18 Nájmy dál letí nahoru. Někde i o tisíce
- 4:43 Stanjurovy lži: Rychlá finanční pomoc a 40 miliard na obnovu. Plnění slibů však v nedohlednu
- 7:52 „Domácí zabijačka“ v ODS? Kolem neúspěchu Skopečka je to prý složitější
- 21:10 „On ji snad zapálí.“ Okamura sundal vlajku Ukrajiny. Přišla odveta ODS a Pirátů
- 18:10 Stanislav Křeček: Bydlení? Jistá naděje




