„Takhle velká věc se bez pomoci profesionálů dělat nedá. Po několikaměsíční kampani jsem se dostal do bodu, kdy potřebuju vedle sebe mít profesionální komunikační tým zvyklý vést kampaně na celorepublikové úrovni,“ uvedl Horáček.
Ewing Public Relations má podle Jiřího Táborského z Horáčkova volebního týmu řadu zkušeností s tvorbou kampaní v soukromém i veřejném sektoru. Firma na webu mezi svými klienty uvádí Asociaci penzijních společností, dopravní společnost Arriva, firmy Benzina a Unipetrol, Skanska, AVE nebo Baxter. K zákazníkům Ewing PR patří také Lékařský odborový klub, organizátor veřejné dopravy Ropid nebo investiční skupina DRFG.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Co se stalo s Bohumínským usnesením?
To jste opravdu zaprodali stranu komunistům, abyste se dostali do sněmovny? Je vám jasné, že tímto jste stranu pohřbili definitivně? A kde se podle vás stala chyba, že to takhle se stranou dopadlo – teď pomíjím to, že za tím zaprodáním komunistům jste vy, ale proč se straně zejména dnes, když lidé m...
Další články z rubriky
14:26 Zvířata na odpis? Vede nerovný boj s úředníky a za své chce koupit lepší záchrannou stanici
„Čekají, jestli se to nevyřeší samo, tedy až zvířata nebo já umřeme či se před vrátky zázračně nezje…
- 13:25 Šlachta: Jinde jsou na kandidátkách jen šéfové stran. U nás ti, co si to odpracovali
- 20:05 Chtěli vědět, kdo na Hradě řeší milosti. Nic. Ticho. A podezření
- 17:25 Vazalská smlouva. Drulák si nebral servítky. Toto von der Leyenová podepsala
- 12:00 Zničení všech důkazů. Armádní zákrok proti opozici vrcholí?
- 13:32 Hoffman: Trump vyhrožuje, protože mu jde o dolar. Amerika nežije za své