Já žádnou agenturu na kampaň nepotřebuji, ujišťoval Michal Horáček. A teď si jednu najal...

01.07.2017 9:29 | Zprávy

Uchazeč o úřad prezidenta Michal Horáček bude ve volební kampani spolupracovat se společností Ewing Public Relations. Firma bude mít na starosti celorepublikovou komunikaci kampaně. Textař a podnikatel Horáček přitom při zahájení kandidatury prohlásil, že s agenturami pro vnější vztahy spolupracovat nebude, nyní to označil za předčasné rozhodnutí.

Já žádnou agenturu na kampaň nepotřebuji, ujišťoval Michal Horáček. A teď si jednu najal...
Foto: Hans Štembera
Popisek: Kandidát na funkci prezidenta Michal Horáček zahájil sběr podpisů pod petiční archy na prezidentské volby

„Takhle velká věc se bez pomoci profesionálů dělat nedá. Po několikaměsíční kampani jsem se dostal do bodu, kdy potřebuju vedle sebe mít profesionální komunikační tým zvyklý vést kampaně na celorepublikové úrovni,“ uvedl Horáček.

Ewing Public Relations má podle Jiřího Táborského z Horáčkova volebního týmu řadu zkušeností s tvorbou kampaní v soukromém i veřejném sektoru. Firma na webu mezi svými klienty uvádí Asociaci penzijních společností, dopravní společnost Arriva, firmy Benzina a Unipetrol, Skanska, AVE nebo Baxter. K zákazníkům Ewing PR patří také Lékařský odborový klub, organizátor veřejné dopravy Ropid nebo investiční skupina DRFG.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vef

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Referendum

Abych měl jasno, celostátní referendum, které navrhujete by mohlo být o čemkoliv a bylo pro vás politiky závazné? A co by měla být podle vás ta podmínka, aby se mohlo uskutečnit? A bylo by to tak, že by ho třeba mohlo vyhlásit pár politiků? Třeba u sběru podpisů pro prezidentské kandidáty se také hl...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

My a oni. Knižní návod, jak poznat válečnou propagandu

20:18 My a oni. Knižní návod, jak poznat válečnou propagandu

Štěpán Kotrba představuje knihu Alexeje Mikuláška My a oni v informační válce. Popis „zkrvavení jazy…