„Takhle velká věc se bez pomoci profesionálů dělat nedá. Po několikaměsíční kampani jsem se dostal do bodu, kdy potřebuju vedle sebe mít profesionální komunikační tým zvyklý vést kampaně na celorepublikové úrovni,“ uvedl Horáček.
Ewing Public Relations má podle Jiřího Táborského z Horáčkova volebního týmu řadu zkušeností s tvorbou kampaní v soukromém i veřejném sektoru. Firma na webu mezi svými klienty uvádí Asociaci penzijních společností, dopravní společnost Arriva, firmy Benzina a Unipetrol, Skanska, AVE nebo Baxter. K zákazníkům Ewing PR patří také Lékařský odborový klub, organizátor veřejné dopravy Ropid nebo investiční skupina DRFG.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Reparace
Pokud má být uzavřen mír mezi Ruskem a Ukrajinou souhlasíte nebo nesouhlasíte s tím, že Rusko musí Ukrajině zaplatit válečné škody ve formě reparací?
Další články z rubriky
20:15 Trump? K večírkům u prasáka Epsteina zaznívá jiné prezidentské jméno
Ačkoli je Jeffrey Epstein již šest let po smrti, zemřel za dosud ne zcela vyjasněných okolností v po…
- 17:23 Fiala pod rudou vlajkou s hvězdou. Zahradil o škodách po Lipavském
- 9:07 Prohráli jsme volby? Balíme spacáky a hurá na Kavčí hory. Žantovský natvrdo o „lepšolidech“
- 4:46 Volal Merz? Putine, válka se nevyplatí. Dramatické odpoledne v Bruselu
- 8:23 Kolaborant Babiš, zuří Miroslava Němcová. A vytáhla kriminál
- 19:48 Nad cenou boršče a chleba ve Varech se i Rusům protočí panenky




