Současný provozovatel mýta je připraven realizovat a provozovat nový systém za 10,5 miliardy korun, původní nabídka Kapsche byla téměř o 2,9 miliardy korun vyšší. Současná nabídka je zhruba o 250 milionů korun nižší, než byla vítězná nabídka konsorcia CzechToll/SkyToll v nepravomocně zrušeném tendru. Ministerstvo dopravy uvedlo, že se nabídkou Kapsche bude zabývat.
„Faktem je, že ministr dopravy má v tuto chvíli v rukou bezkonkurenčně nejlepší nabídku na budoucí mýtný systém a jeho provozování po roce 2019,“ řekl mluvčí firmy David Šimoník. Společnost podle něj v nové nabídce snížila náklady díky vyjasnění některých parametrů nastavených v zadávací dokumentaci. „Kapsch tím navazuje na situaci, kdy po otevření tendrových obálek v březnu ministr (dopravy) označil nabídky jako předběžné, o kterých bude jednat v soutěžním dialogu,“ uvedl Šimoník. Ťok na jaře vybral nejnižší nabídku v tendru bez dalšího jednání s uchazeči, zvítězilo tak konsorcium CzechToll/SkyToll.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav