Společnost Petra Kellnera uzavřela smlouvu s PR agenturu jménem C&B Reputation Management. Mohlo by se zdát, že to není problém, protože služby PR odborníků si najímá kdekdo, včetně nejznámějších českých politiků. Podle serveru Aktuálně.cz je však smlouva Home Creditu s touto agenturou trochu jiná. Problematická.
Za PR Agenturu jedná ředitel a menšinový vlastník Tomáš Sazima, který v minulosti budoval pozitivní PR např. straně LEV 21, kterou po svém odchodu z ČSSD založil Jiří Paroubek. Sazima prý serveru přiznal, že se kampaň opravdu rozjela, Sazima jen nesouhlasil s tím, že jejím cílem bylo manipulovat s veřejným míněním ve vztahu k Číně. Smyslem kampaně prý bylo moderovat debatu o Číně. „Smyslem je moderovat debatu o Číně, vnášet do ní relevantní prvky. Aby se vyrovnala z extrému, který tady je. Protože to, co tu vůči Číně a její reputaci je, je humus,“ řekl serveru Sazima.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp