Server informuje, že si v Praze právě otevřela pobočku firma Prism Group, specializující se na volební kampaně. Výkonným spoluředitelem zde má být americký poradce Garrett Marquis. Ten se podle České pozice nesmazatelně zapsal do dějin českého politického marketingu, když prezidentský kandidát Jan Fischer po zahájení spolupráce s ním promrhal dvouciferný preferenční náskok a nakonec v prvním kole skončil málem až na čtvrtém místě.
Marquis je ovšem natolik šikovným sebepropagátorem, že zdůrazňuje své (nepřímé a značně pochybné) napojení na Arthura Filkensteina. Toho předchází pověst legendy politického marketingu, dokázal prý zorganizovat úspěch většího počtu amerických politiků, než kdokoliv jiný v historii. Výrazně zasáhl i do české volební scény, když v roce 2010 radil ODS s kampaní, ve které pravice dokázala na poslední chvíli porazit Jiřího Paroubka. Nyní však prý do české kampaně vstupovat nechce, zejména proto, že ODS, která je mu názorově nejblíž, je prakticky bez šance, a navíc má prázdnou pokladnu.
Ředitelem české pobočky Marquisovy agentury se má stát Gustáv Slámečka, ministr dopravy ve Fischerově vládě. To je prý další linka mezi ambiciózním tvůrcem kampaní a novým ministrem financí Rusnokovy vlády.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav