„Chci se zaměřit na stabilizaci podniku, aby fungoval jako standardní, transparentní firma. Také je potřeba řešit dlouhodobé financování DP a rozvoj dopravy v Praze – zejména dostavbu metra A a přípravu trasy D,“ uvedl Křístek pro MF DNES.
Křístek bude ale také muset řešit např. nákup tramvají nebo podivné, pro podnik nevýhodné smlouvy. Na ty se ale zaměří po právě probíhajícím forenzním auditu. Rozhodně se ale nebude zdražovat jízdné.
Křístek také nevidí tak obrovský problém v kondici celé firmy. „Spíše je zde problém v tom, že se tu za poslední rok vyměnili čtyři ředitelé v jeho čele. To pochopitelně musí mít vliv na fungování DP a především na zaměstnance,“ myslí si nový ředitel.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh